سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد دندان عصب کشی شده

درد دندان عصب کشی شده

درد دندان ,درد دندان عقل,درد دندان عصب کشی شده,درد دندان بعد از عصب کشی,درد دندان بعد از کشیدن,درد دندان پر شده,درد دندان روکش شده,درد دندان بعد از عصب کشی

درد دندان , درد دندان عقل , درد دندان عصب کشی شده , درد دندان بعد از عصب کشی

درد دندان عقل

با روش هایی طبیعی و خانگی و استفاده از خیار، پیاز و روغن های گیاهی می توان دردهای دندانی را تسکین داد. کمتر کسی است که حداقل یکبار در عمرش دندان درد را تجربه نکرده باشد. گاهی این دردها به قدری شدید است که مسکن ها هم تسکین دهنده آن نیستند.علاوه بر این در برخی شرایط امکان مراجعه به دندانپزشک وجود ندارد. در این مواقع استفاده از راهکارهای طبیعی وخانگی مثل معجزه عمل کرده و درد دندان رابه سرعت تسکین می دهند.


درد دندان عقل نهفته

قطره یا شربت های سرفه معمولا حاوی مقدار کمی ماده بی حس کننده هستند که در کاهش و از بین بردن درد دندان موثر هستند. کافی است فقط یک یا دو قطره از این داروها را روی دندان ریخته ومعجزه آن را نظاره گر باشید.

درد دندان عقل بعد از کشیدن

استفاده از پماد ویکس یک راهکار عجیب اما موثراست. در این روش این پماد را بر روی صورت در ناحیه ای که دندان شما درد می کند همراه با یک حوله راروی آن قرار دهید،حالا بر روی طرفی از صورتتان که درد می کند بخوابید تا سریع تر از آنچه که تصور می کنید درد کاهش یابد.

درد دندان عقل در بارداری

یکی از بهترین بی حس کننده ها دندان خیار است. یکبرش ازاین میوه را برروی دندان دردناک خود قرار داده و کاهش درد را بااین مسکن طبیعی تجربه کنید. علاوه بر این، برخی از مواد طبیعی مانند پیاز، سیر، علف گندم، آب نمک و اسفناج نیزدر تسکین درد دندان موثراند.

درد دندان عقل کشیده شده

به منظور کاهش درد دندان یک چای کیسه ای داغ را مستقیم برروی دندانتان قرار دهید. چای به دلیل اسید تانیک در تسکین درد تاثیرگذاراست.

درد دندان عقل هنگام رویش

روغن میخک یکی از محبوبترین درمان های مورد استفاده در طب گیاهی برای کاهش درد دندان است.این روغن به دلیل وجود اوژنول دارای خواص ضد باکتری و بی حس کنندگی است. یک توپ پنبه را در مخلوطی از ¼ قاشق چای خوری روغن زیتون و دو یا سه قطره روغن میخک فرو برده و آن را در روی دندان مورد نظرقرار دهید. در سال های اخیر شرکت های داروسازی قطره میخک را تولید ودر داروخانه ها عرضه کرده اند.

درد دندان عقل نیمه نهفته

زنجبیل را به قطعات کوچکتربرش زده و آن را بر روی محل دردناک قرار دهید. به تدریج درد شما با این راهکار تسکین پیدا می‌کند. زنجبیل های باقی مانده را در یخچال قرار داده و برای دفعات بعد از آن ها استفاده کنید.

درد دندان عقل چقدر طول میکشد

نصف قاشق چای خوری از سرکه سیب را با یک قاشق چای خوری روغن زیره سیاه مخلوط و آن ها را حرارت دهید.سپس این ترکیب را پس از سرد شدن دهان خود را با آن شورید. این ترکیب از التهاب و عفونت جلوگیری می کند.

درد دندان عقل پوسیده

بهترین راه حل برای از بین بردن درد غیر قابل تحمل ‎ استفاده از کمپرس سرد است. کافی است که روی ناحیه دردناک را کیسه یخ قرار داده و فروکش کردن درد را به سرعت ببینید. توجه داشته باشد بعد از تسکین درد به محض امکان‌پذیرشدن شرایط به دندانپزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است دندان شما عفونت کرده و در اثر بی توجهی درنهایت مجبور به کشیدن دندانتان شوید.

درد دندان عقل فک پایین

دندان درد سطوح مختلفی دارد؛ از یک درد ملایم گرفته تا درد جانکاه و غیرقابل تحمل در یکی از دندان‌ها یا اطراف آرواره‌های‌تان. برخی از علل عمده‌ی دندان درد ها عبارت هستند از سوراخ شدن دندان، عفونت، عریان شدن ریشه‌ی دندان، ترک‌دار شدن دندان، بیماری لثه، خالی شدن دندان پُر شده، یا اختلالات مفصل آرواره. دندان درد زمانی اتفاق می‌افتد که بخش مرکزی دندان که به مغز دندان معروف است، تحریک یا ملتهب می‌شود. مغز دندان حاوی عصب‌های زیادی است که بسیار حساس هستند. مغز دندان می‌تواند به دلایل مختلف تحریک یا ملتهب شود.

درد دندان

استفاده از سیر می‌تواند دندان‌دردتان را بی‌اندازه تسکین دهد. سیر دارای خواص آنتی‌بیوتیکی و دارویی است؛ از این رو می‌تواند برای کاهش درد، بسیار موثر باشد. 1. یک حبه سیر خردشده (یا پودر سیر) را با مقداری نمک طعام یا نمک سیاه مخلوط کنید و آن را مستقیما روی دندان‌تان بگذارید تا درد کاهش یابد. در صورت تمایل می‌توانید یک یا دو حبه سیر را بجوید تا احساس آرامش کنید. 2. این درمان طبیعی را تا چند روز ادامه دهید.

درد دندان عصب کشی شده

پیاز دارای خواص ضدمیکروبی و ضدعفونی‌کنندگی است و می‌تواند درد دندان‌تان را آرام کند. پیاز از طریق نابود کردن جرم‌هایی که باعث عفونت شده‌اند، درد را تسکین می‌دهد. با نخستین نشانه‌ی دندان‌درد، می‌توانید چند دقیقه مقداری پیاز را بجوید تا دردتان تسکین یابد. اگر مایل به جویدن پیاز نیستید، تکه‌ای از آن را روی دندان یا لثه‌ی دردناک قرار دهید.

درد دندان بعد از عصب کشی

یک لیوان آب‌نمک گرم ساده، می‌تواند به درمان دندان‌درد کمک کند. نصف قاشق نمک طعام را در یک لیوان آب گرم بریزید، و از آن به عنوان دهان‌شویه استفاده کنید. این کار تورم و التهاب را کاهش می‌دهد؛ به علاوه، می‌تواند با باکتری‌های عامل عفونت مبارزه کند.

درد دندان بعد از کشیدن

برگ تازه‌ی گواوا نیز می‌تواند دندان‌درد را تسکین دهد؛ زیرا خواص ضدالتهابی، آرام‌بخشی، و ضدمیکروبی دارد. به راحتی می‌توانید یک یا دو برگ ترد و تازه‌ی گیاه گواوا را بجوید تا عصاره‌ی آن خارج شود و بر دندان‌دردتان اثر کند. هم‌چنین می‌توانید از برگ‌های اسفناج تازه نیز به همین صورت استفاده کنید. راه دیگر این است که چهار یا پنج عدد از برگ‌های گیاه گواوا را در آب بریزید و بجوشانید. بگذارید مقداری خنک شود و سپس کمی نمک به آن اضافه کنید. از این محلول به عنوان دهان‌شویه استفاده کنید.

درد دندان روکش شده

استفاده از عصاره‌ی وانیل یکی دیگر از راه‌های رایج خانگی برای درمان دندان‌درد است؛ زیرا می‌تواند دندان را بی‌حس کند. به علاوه، وانیل آرام‌بخش نیز هست. 1. پنبه را با عصاره‌ی وانیل آغشته کنید و به ناحیه‌ی دردناک بمالید. 2. این کار را چند بار در روز انجام دهید تا این‌که دردتان برطرف شود.

درد دندان بعد از پرکردگی

سبزه‌ی گندم دارای خاصیت ضدباکتری طبیعی است، و می‌تواند با پوسیدگی دندان مبارزه کند و دندان درد را تسکین دهد. عصاره‌ی آب سبزه‌ی گندم را بگیرید و به عنوان دهان‌شویه استفاده کنید. این ماده سموم لثه‌ها را جذب می‌کند، رشد باکتری‌ها را کاهش می‌دهد، و عفونت را نیز کنترل می‌کند. در صورت تمایل، می‌توانید به راحتی خودِ سبزه‌ی گندم را نیز با دندان بجوید.